سفارش چاپ سررسید
برای سفارش چاپ سررسید قبل از نوشتن مطالب بازاریابی خود، باید اهداف خود را تعیین کنید که سعی می کنید با فشار بازاریابی خود به چه چیزی برسید؟ داشتن یک هدف مشخص برای سفارش چاپ سررسید در پروژه بازاریابی خود به شما کمک می کند مطالب خود را متمرکز، ثابت و به راحتی برای مخاطبان خود درک کنید.
هدف شما از سفارش چاپ سررسید ممکن است افزایش فروش، ایجاد آگاهی از برند، تبلیغ یک محصول خاص یا برجسته کردن رویداد یا مقصدی باشد که می خواهید مشتریان به آنجا بیایند. سفارش چاپ سررسید یکی از اهداف شما هستند، اما انواع دلایل دیگری برای تبلیغ وجود دارد که مستقیماً به نتیجه شما مربوط نمی شود که به عنوان مثال، هدف شما ممکن است چیزی شبیه به اعلام برند تجاری شما و اینکه عادت دادن مشتریان به لوگو و هویت برند جدید شما باشد.
هر چه هست، هدف خود را محور اصلی سفارش چاپ سررسید و محتوای خود قرار دهید و بررسی کنید که همه چیز به موضوع اصلی مرتبط باشد که شما می توانید چیزهای دیگری نیز اضافه کنید، اما مطمئن شوید که آنها نکات جانبی جزئی هستند و با هدف اصلی قطعه شما رقابت نمی کنند. در ابتدا برای سفارش چاپ سررسید به مطالب گذشته خود نگاه کنید که آیا برای اولین بار است که مواد بازاریابی طراحی می کنید.
اگر این اولین بازی شما است، از این مرحله رد شوید و با این حال، اگر قبلاً این کار را انجام دادهاید، میتوانید بدون خرج کردن پول اضافی، یک شروع اساسی در طراحی و سفارش چاپ سررسید خود داشته باشید. در سفارش چاپ سررسید مطالب تبلیغاتی قبلی خود را با هم جمع کنید و مدتی را صرف بررسی آنها کنید، چه به تنهایی یا در یک گروه کوچک و این به شما کمک می کند تا ایده های مواد بازاریابی برای پروژه خود را پیدا کنید.
البته با نگاه کردن به عبارت، تصاویر، طرح بندی و مواد فیزیکی سفارش چاپ سررسید که انتخاب کردهاید، تصمیم بگیرید که چه چیزی مؤثر بوده و چه کاری میتوانید بهتر انجام دهید در نظر بگیرید که آیا هویت و اهداف برند شما در سفارش چاپ سررسید تغییر کرده است یا اینکه پیام اصلی شما اساساً یکسان است و شما می دانید که کسب و کار کوچک شما برجسته است.
زیرا تمام تلاش خود را برای ایجاد سفارش چاپ سررسید به کار گرفته اید و شما همچنین می دانید که محصول خود را به بیرون ارائه میکنید و میتوانید سررسید با تمام ویژگیهای منظم و نکات طراحی بنویسید که آن را از رقبا متمایز می کند. اما افرادی که به طرحهای سفارش چاپ سررسید بازاریابی شما نگاه میکنند هیچیک از این چیزها را نمیدانند، و واقعیت این است که آنها دلیلی ندارند که به اندازه کافی اهمیت دهند تا متوجه شوند. برای سفارش چاپ سررسید در نظر گرفتن این ایده ممکن است سخت باشد، اما اگر به روش درست به آن نگاه کنید، کلید ساخت مواد بازاریابی متمایز نیز خواهد بود.
تصور کنید امروزه فردی پرمشغله با کمترین علاقه به سفارش چاپ سررسید و یک شرکت جدید و امتحان کردن کالاهای آن هستید که چه چیزی شما را متقاعد می کند که نگاهی بیندازید؟ چه نوع مزایایی ممکن است شما را جذب کند؟ پاسخ به این سؤالات پیام هایی هستند که باید سفارش چاپ سررسید بازاریابی خود به آن ها کمک کنید که به عنوان مثال، آیا محصول شما به صرفه جویی در وقت برای والدین پرمشغله کمک می کند؟ آیا در مقایسه با چیزهای مشابه موجود در بازار ارزان تر از چیزی است که ممکن است کسی انتظار داشته باشد.
آیا مزایای مادام العمر سفارش چاپ سررسید وجود دارد که آن را برای افرادی که ذهنیت مبتنی بر پایداری دارند جذاب می کند؟ البته این احتمال وجود دارد که طیف وسیعی از مزایای مختلف را برای مخاطبان مختلف به دست آورید که سعی کنید کاربردی ترین مورد را پیدا کنید، به عنوان مثال، پس انداز پول، برای عنوان تیتر در بازاریابی خود. به رقبای خود برای نمونه هایی از مواد بازاریابی و آنچه که معمولاً شامل آنها می شود نگاه کنید.
در بیشتر مواقع اسناد بازاریابی به هم ریخته باعث ناراحتی می شود و خواننده را با اطلاعات بیش از حد غرق می کند که هر چقدر هم که در مورد آن فکر و دقت کنید، یک بروشور یا کارت پستال با عبارات بیش از حد یا با عکس های فشرده شده در هر گوشه ای احتمالا حرفه ای بودن یا کیفیت را نشان نخواهد داد و سفارش چاپ سررسید خود و مرور آن هنگام ایجاد موارد بازاریابی، آن را محدود کنید. تک تک کلمات روی سررسید شما باید از ماموریت اصلی پشت آن پشتیبانی کند و هر تصویر باید پیام را تقویت کند یا اطلاعات جدید و غیر کلامی اضافه کند. همچنین مقاومت در برابر اصرار برای افزودن بیشتر به سفارش چاپ سررسید شما می تواند سخت باشد، به خصوص اگر این تنها چاپی باشد که در آینده قابل پیش بینی انجام خواهید داد.