کارت ویزیت دیجیتال
استفاده از کارت ویزیت دیجیتال یک روش نوین برای تبلیغات است و می تواند اطلاعات شما را در اختیار مخاطبین قرار دهد. پیشرفت علم و تکنولوژی موجب جایگزینی روش های جدید به جای روش های سنتی شده است. اما با این حال همچنان استفاده از کارت ویزیت های قدیمی برای معرفی کسب و کار متداول می باشد. در دنیای پیشرفته امروزی می توان از کارت های ویزیت دیجیتال استفاده کرد که تعامل با مشتریان از طریق آن راحت تر بوده و با سیستم شما سازگار تر می باشد.
با کمک کارت های ویزیت دیجیتال می توان به سادگی تمام اطلاعات تماس و حساب های شبکه اجتماعی خود را در داخل برنامه ذخیره نموده و یا از طریق ایمیل یا QR Code و یا از طریق متن SMS و سایر رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. می توانید از محتوای ویدئویی هم برای کارت ویزیت دیجیتال خود استفاده نمایید.
در کارت ویزیت دیجیتالی به سامانه پیامکی دسترسی دارید که این سامانه یک ماژول دارد که امکان پاسخگویی خودکار در پنل SMS را فراهم می نماید. هدف اصلی کارت ویزیت دیجیتال جذب مخاطب جدید نمی باشد زیرا هیچ کس برای جستجوی محصولات از SMS استفاده نمی کند. اصلی ترین هدف این کارت برقراری ارتباط با مشتریان و جمع آوری شماره موبایل آنها می باشد.
کارت ویزیت دیجیتال شامل دو دسته CRM و USSD می باشد. نوع CRM از طریق سیستم پیامکی مخابرات و نوع دوم از طریق کدهای USSD کار می کنند. در کارت ویزیت دیجیتال نوع CRM وقتی کد اختصاصی کسب و کار به سامانه مرتبط پیامک شود، کلیه اطلاعات مربوط به کسب و کار از قبیل خدمات، آدرس و شماره تلفن را از طریق یک گوشی موبایل می تواند دریافت نماید. در این مرحله شماره مخاطب در باشگاه مشتریان ثبت می شود و در مواقع لزوم می توان به مشتری ها دسترسی داشت.
در کارت ویزیت دیجیتال نوع USSD کلیه خدمات از طریق بستر سرشماره * عدد # انجام می شود. و هر گاه مشتریان کد مخصوص کسب و کار را وارد نمایند می توانند به اطلاعات مربوط دسترسی یابند. از این طریق تلفن مشتری در باشگاه مشتریان ثبت خواهد شد و بعد از آن صاحب کارت ویزیت دیجیتال می تواند در مناسبت های مختلف با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید. از مزایای کارت ویزیت دیجیتال قابل ویرایش بودن آن می باشد. صاحب این کارت می تواند هر زمان که بخواهد اطلاعات خود را ویرایش نموده و نیازی به پرداخت هزینه برای این کار ندارد.