برچسب و استیکر

برچسب و استیکر

برچسب و استیکر تولید شرکت ما ایده آل برای برچسب زدن برند یا برچسب های تبلیغاتی برتر است و به سادگی ورق را به سمت پایین تا کنید تا لبه بیرون زده نمایان شود تا بتوانید به راحتی برچسب را از روی ورق جدا کنید. برچسب و استیکر بسته ‌بندی زیبا و چشم‌ نواز، برچسب ‌های عید، برچسب ‌های هدیه و موارد دیگر را با برچسب ‌های سفید روشن ما ایجاد کنید که درخشندگی بیشتری می‌ افزایند و بسته بندی های شما را پر جنب و جوش تر می‌ کنند. طراحی و چاپ برچسب و استیکر با ظاهری حرفه‌ ای با قابلیت چاپ کامل ما که بدون حاشیه یا خطوط، تا لبه برچسب چاپ می ‌شود.

فقط برچسب و استیکر ما دارای فناوری انحصاری با کیفیت بالا هستند که مدل مطمئن ‌تری را به چاپگر شما ارائه می کند و از عدم تراز و گیر کردن جلوگیری می کند و این برچسب و استیکر به دلیل چسب دائمی که از پوسته شدن، غلتیدن یا افتادن آن ها جلوگیری می کند، روی سطوح مختلف از جمله کاغذ، مقوا، پلاستیک، شیشه یا فلز رنگ شده می چسبند و باقی می ماند. شما در هنگام سفارش می توانید از برچسب های گرد، برچسب های مربعی و مستطیلی انتخاب کنید و همه با کاغذ براق با کیفیت چاپ می ‌شوند و برچسب و استیکر را برای طیف گسترده ای از اهداف از جمله برچسب آدرس، برچسب بازگشت، برچسب نام و برچسب محصول چاپ می کند.

برچسب و استیکر مستطیلی ما بر روی ورق های چسب براق سفید چاپ شده اند و بر هر برچسب برش خورده است، بنابراین به راحتی جدا می شود و روی برگه های دستی اندازه A4 در اختیار شما قرار می گیرد. فرآیند سفارش آنلاین آسان ما، سفارش برچسب و استیکر شما را آسان می کند و برای رنگ ‌های شگفت انگیز و سرزندگی، برچسب‌ هایی را روی دستگاه‌ های پرس نیلی چاپ می ‌کنیم و البته برچسب و استیکر برای افزودن رنگ نهایی به بسته بندی شما عالی هستند.

شرکت ما تجربه زیادی در ارائه خدمات به مشتریان وفادار خود در سراسر کشور دارد و با فناوری نوآورانه و تحویل سریع را ارائه می دهد که توسط ضمانت ما پشتیبانی می شود. ما معتقدیم که همه باید این شانس را داشته باشند که از برچسب و استیکر شگفت انگیز ما به عنوان ابزار بازاریابی برای تجارت، محصول یا رویداد خود استفاده کنند و شما می توانید با سفارش محصول خود به ما، واجد شرایط تحویل رایگان شوید.