چاپ کاتالوگ ارزان

چاپ کاتالوگ ارزان

یکی از روش های کاربردی برای تبلیغات و معرفی کالا و خدمات، چاپ کاتالوگ ارزان می باشد. کاتالوگ ها انواع گوناگون دارند و در انداره های مختلف چاپ می شوند. کاتالوگ یک ابزار تبلیغاتی از جنس کاغذ می باشد. با استفاده ازچاپ کاتالوگ ارزان در واقع شما صاحب یک نمایشگاه کاغذی از محصولات و خدمات خود می باشید و می توانید هر آنچه که مخاطب شما نیاز دارد در اختیار او قرار دهید. طراحی هوشمندانه هنگام چاپ کاتالوگ می تواند باعث ماندگاری شما در ذهن مخاطب شود. در صورتی که محتویات داخل کاتالوگ و طراحی و کیفیت چاپ آن به صورت حرفه ای باشد تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهد داشت.

برای چاپ کاتالوگ ارزان از دو روش چاپ دیجیتال و افست استفاده می شود. تیراژ چاپ کاتالوگ و زمان دو فاکتور مهم در هنگام چاپ کاتالوگ می باشد. هرگاه برای چاپ کاتالوگ زمان مهم نباشد و تیراژ کاتالوگ بالا باشد، بهتر است از چاپ افست استفاده شود. اما اگر زمان کمی برای چاپ کاتالوگ ارزان دارید و هزینه برای شما مهم نیست میتوانید چاپ کاتالوگ های خود به صورت دیجیتال سفارش دهید. اگر به دنبال کیفیت چاپ بالاتری هستید به شما پیشنهاد می شود تا از چاپ افست استفاده نمایید.

یکی از مهمترین موارد هنگام طراحی یک کاتالوگ استفاده از ترکیب رنگ مناسب می باشد. در انتخاب رنگ بندی باید دقت داشت تا چاپ کاتالوگ ارزان با رنگ های یکنواخت و خسته کننده نباشد و یا از رنگ های متعدد که با یکدیگر تطابق ندارد استفاده نشود. انتخاب یک رنگ بندی مناسب برای چاپ کاتالوگ می تواند بر میزان تاثیر گذاری این محصول موثر باشد.

برای چاپ کاتالوگ از کاغذ گلاسه استفاده می شود. از کاغذ گلاسه با گرماژمختلف می توان برای این کار استفاده کرد. انواع مختلفی از پوشش وجود دارد که بر روی کاغذ گلاسه کشیده می شود که بر کیفیت چاپ و زیبایی کاتالوگ موثر می باشد.  همچنین استفاده از پوشش می تواند بر دوام و ماندگاری کاتالوگ تاثیر مستقیمی داشته باشد و کاتالوگ را در برابر عواملی مانند رطوبت مقاوم نماید. رایج ترین نوع پوشش مورد استفاده سلفون براق و مات وپوشش یووی می باشد.

چاپ کاتالوگ ها ارزان را می توان به صورت تک برگی و یا به صورت دفترچه ای سفارش داد. می توان کاتالوگ های تک برگی را به صورت تا شده یا آکاردئونی طراحی کرد. به این نوع از کاتالوگ ها لتی هم گفته می شود. همچنین برش دور کاتالوگ هم به صورت دور تیز و یا گرد امکان پذیر می باشد.