استند رومیزی

استند رومیزی 

استند های رومیزی که یکی از پر استفاده ترین محصولات پلکسی گلاس می باشد  به دو دسته تقسیم می شوند: استند رومیزی افقی و استند رومیزی عمودی که دو نوع متفاوت ایرانی و تایوانی آن در بازار یافت می شود، که در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند. اندازه استند های رومیزی معمولاً در سایزهای استند A4 افقی، استند A5 افقی، واستندA6 و غیره… می باشد. برای تولید استند های رومیزی در ساختار آنها از بهترین نوع متریال استفاده می شود و در تمام مراحل ساخت این محصول از بهترین مواد و با کیفیت بالا به کار گرفته می شود که هنگام پاک کردن هیچ گونه خط و خشی بر روی آن ها جای نمی ماند.

یکی از ویژگی‌های بارز استند های رومیزی که باعث می شود مورد استقبال قرار گیرد وزن کم و کوچکی این محصول می باشد که به دلیل اینکه فضای کمتری اشغال می کند در هر مکانی قابل استفاده می باشد به طور مثال  این محصول را می توان به راحتی کنار صندوق فروش قرار داد و برای نمایش دادن قیمت محصولات در مغازه ها، فروشگاه ها، شیرینی فروشی ها، ابزارآلات، لوازم خانگی و الکترونیکی، و سالن های آرایشی و غیره…. مورد استفاده قرار داد. اگر هنگام ساخت استند های رومیزی از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت مورد استفاده قرار گیرد شفاف و درخشان خواهد بود و هیچ وقت کدر و مات نمی شوند و با گذر زمان استند های رومیزی مثل روز اول درخشان خواهد بود.

تولیدی ما در زمینه ساخت و طراحی استند های رومیزی با انتخاب با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه از نوع اکرلیک و با بهترین و به روز ترین دستگاه های لیزر اقدام به ساخت این نوع محصول کرده است. برای ساخت استند رومیزی از نظر کیفیت از بهترین روش ها برای برش پلکسی استفاده می کند برش های لیزری بهترین نوع برش برای ساخت استند می باشد که ما از برش لیزری برای تولید استند های رومیزی با کیفیت استفاده می کنیم. مجموعه ما با سالها تجربه و سابقه درخشان تمام تلاش خود را با به کار گرفتن مواد اولیه درجه یک و مرغوب و تکنولوژی های روز دنیا به کار گرفته است که استند های رومیزی با کیفیت تولید کنند و به خریداران خود ارائه دهند. شما می توانید برای خرید میز کانتر با کیفیت و قیمت مناسب در اندازه دلخواه خود با کارشناسان ما در این مجموعه تماس گرفته و با دریافت مشاوره رایگان، خریدی به صرفه را تجربه نمایید.